Rodzaj sprawy:
|
Poprawa błędów pisarskich i rachunkowych w aktach własności ziemi |
Podmiot uprawniony/ obowiązany
|
Właściciel nieruchomości lub osoba posiadająca interes prawny /spadkobierca/. |
Wymagania dotyczące wniosku:
|
Wniosek powinien zawierać opis błędów oraz aktualne adresy stron postępowania – właścicieli i spadkobierców. |
Wymagane załączniki:
|
- kopia aktu własności ziemi; - udokumentowanie błędu: wypis z rejestru gruntów, porównawczy wykaz zmian, akt urodzenia /małżeństwa/ itp. |
Informacje dodatkowe:
|
Zmiany merytoryczne np. zmiana numeru działki lub jej dopisanie nie mogą być dokonywane w trybie usuwania błędów pisarskich i rachunkowych. |
Termin załatwienia sprawy:
|
- w zależności od rodzaju sprawy i liczby stron – od 3 tygodni. |
Obowiązujące akty prawne:
|
Kodeks postępowania administracyjnego – art.113 |