URZĄD
GMINY W CZARNYM DUNAJCU, UL. JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 2, 34-470
CZARNY DUNAJEC
OGŁASZA
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
STANOWISKO DO SPRAW KONTROLI
a) Złożenie wymaganych dokumentów (z wyłączeniem dodatkowych).
b) Wykształcenie wyższe z zakresu: ekonomia.
c) Co
najmniej roczny staż pracy na stanowiskach urzędniczych
w jednostkach administracji publicznej (urzędy jednostek samorządu
terytorialnego, administracji państwowej). Do stażu pracy wlicza się odbyte
staże organizowane przez urzędy pracy, nie wlicza się natomiast praktyk
szkolnych i studenckich.
d) Uzyskanie
40% wszystkich punktów możliwych do uzyskania z testu
oraz uzyskanie 40% wszystkich punktów możliwych do uzyskania z rozmowy kwalifikacyjnej.
Do prawidłowego wypełnienia testu oraz udzielenia prawidłowych odpowiedzi w
rozmowie kwalifikacyjnej wymagana jest znajomość oraz umiejętność stosowania
obowiązujących przepisów: ustawy
o samorządzie terytorialnym, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o finansach
publicznych, ustawy o systemie oświaty, ustawy prawo zamówień publicznych.
2. Wymagania dodatkowe:
a) Uczestnictwo w kursach, szkoleniach, itp. z zakresu kontroli.
b) Ukończenie studiów podyplomowych, których tematyka obejmuje zagadnienia wymienione w lit. a.
c) Uzyskanie jak największej ilości punktów możliwych do uzyskania z testu oraz z rozmowy kwalifikacyjnej. Spełnienie tego wymagania jest stopniowalne według następujących progów: pow. 50 %, pow. 60 %, pow. 70 %, pow. 80 %, pow. 90 %.
d) Obsługa Komputera – znajomość pakietu MS Office, obsługa Internetu.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Przeprowadzanie kontroli w urzędzie gminy i w jednostkach podległych.
b) Sporządzanie protokołów pokontrolnych.
c) Opracowywanie zaleceń pokontrolnych.
d) Na polecenie bezpośredniego przełożonego przeprowadzania kontroli doraźnych.
e) Aktualizacja procedur dotyczących kontroli.
f) Właściwe gromadzenie oraz przechowywanie akt prowadzonych spraw, w tym
prowadzenie rejestrów i ewidencji wynikających z obowiązujących przepisów
prawa.
g) Opracowywanie planu kontroli na dany rok.
h) Sporządzanie sprawozdania rocznego z kontroli.
i) Opracowywanie analizy ryzyka dla urzędu gminy.
j)
Przygotowywanie i przekazywanie do archiwum zakładowego
akt spraw prowadzonych na zajmowanym stanowisku pracy (dokumentacja archiwalna
i nie-archiwalna).
a) praca na 1/2 etatu, średnio 20 godz. tygodniowo.
b) okres zatrudnienia 6 miesięcy – z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem,
c) praca urzędu w godzinach od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku (wg stanu na dzień ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze),
d) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. Nr 50, poz. 398 z późn. zm.) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Czarny Dunajec,
e) wynagrodzenie wypłacane 26 dnia każdego miesiąca,
f) praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
g) praca częściowo w terenie.
5. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) kserokopia dowodu osobistego,
e) dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów/,
f) dokumenty poświadczające staż pracy /kopia świadectwa pracy, zaświadczenie od pracodawcy, in./
g) kopia
dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata
zamierzającego skorzystać z ustawowego uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu
osoby niepełnosprawnej (art.. 13a ust. 2 ustawy
o pracownikach samorządowych),
dodatkowe:
h) ew. inne dokumenty potwierdzające ukończenie studiów podyplomowych kursów, szkoleń itp., określonych w pkt 2 a i b.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy, pocztą elektroniczną na adres gmina@czarny-dunajec.pl - w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego albo pocztą na adres Urzędu (jednostki) z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko ds. kontroli w terminie do dnia 18 sierpnia 2014 r. do godz. 15:30.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu (jednostki) po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www.bip.pl / oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery
zawodowej), powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997
roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r Nr 101, poz. 926), oraz
ustawą z dnia 21.11.2008 r o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r Nr 223,
poz. 1458
z późniejszymi zmianami)”.
Wójt Gminy
(-) Józef Babicz