2007-03-28 do 2007.03.28 // Oglądano: 2688 // Wstecz
Wójt Gminy Czarny Dunajec
ogłasza przetarg nieograniczony numer 12/2007
na roboty budowlane o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 60 tys. euro
p.n.: „Wykonanie wymiany części pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Chochołów (segment północny + zadaszenie nad wejściem)”
1. Pożądany termin realizacji zamówienia: do 2007.06.29
2. Ilość zadań: 1
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składanie ofert wariantowych
5. Kryterium oceny ofert: cena - 100%
6. Termin związania ofertą: 30 dni
7. Zamawiający nie wymaga wniesienie wpłaty wadium
8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy (art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych):
· Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
· Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
· Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
· Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy
do dnia 2007.04.16 (poniedziałek) do godz. 11 oo
Otwarcie ofert nastąpi w sali narad Urzędu Gminy (II piętro)
dnia 2007.04.16 (poniedziałek) do godz. 12 oo
Informacji dotyczących przetargu udziela Piotr Zmarzliński
tel. 018-26-135-26 - w Urzędzie Gminy pok. 26
Opłata za materiały przetargowe wynosi: 15 zł
Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać w siedzibie zamawiającego – pokój 26 (I piętro) lub bezpłatnie pobrać ze strony.
Ogłoszenie zostało umieszczone na stronie portalu Urzędu Zamówień Publicznych
w dniu: 2007.03.28