ZAPYTANIE OFERTOWE
W sprawie pełnienia funkcji ASYSTENT KOORDYNATORA DS. ORGANIZACJI w ramach 4. Etapu inwestycyjnego dodatkowego projektu pt. „Historyczno-kulturowo-przyrodniczy szlak wokół Tatr” realizowanego przez Gminę Czarny Dunajec jako Partnera Wiodącego wspólnie z 12 polskimi i słowackimi partnerami w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska – Republika Słowacka 2007-2013, Oś priorytetowa 1. Rozwój infrastruktury transgranicznej, Temat 2. Infrastruktura komunikacyjna i transportowa.
Gmina Czarny Dunajec z siedzibą Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu ul. Piłsudskiego 2, 34-470 Czarny Dunajec zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie pełnienia funkcji ASYSTENT KOORDYNATORA DS. ORGANIZACJI w ramach 4. Etapu inwestycyjnego dodatkowego projektu pt. „Historyczno-kulturowo-przyrodniczy szlak wokół Tatr”.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
ASYSTENT KOORDYNATORA DS. ORGANIZACJI
1) merytoryczne i organizacyjne wsparcie polskich i słowackich partnerów projektu dotyczące zasad realizacji i rozliczania projektu w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska – Republika Słowacka 2007-2013
2) współpraca z personelem partnerów projektu, m.in. w zakresie gromadzenia, opracowywania i wymiany informacji dotyczących realizacji działań, raportowania postępu realizacji projektu, monitorowania wydatków i wskaźników,
3) przygotowywanie i opracowywanie dla Partnera Wiodącego informacji zbiorczych dotyczących merytorycznego i finansowego postępu realizacji projektu, osiąganych wskaźników, itp. na podstawie danych zgromadzonych od partnerów projektu,
4) systematyczne monitorowanie od strony organizacyjnej, rzeczowej i finansowej realizacji projektu i osiąganych rezultatów przez wszystkich partnerów projektu, zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, umowa partnerską, wnioskiem aplikacyjnym, budżetem i harmonogramem rzeczowo-finansowym,
5) przygotowywanie merytorycznej oraz finansowej części Raportów cząstkowych Gminy Czarny Dunajec oraz opracowywanie w imieniu Partnerów projektu zbiorczych Raportów z postępu realizacji projektu na podstawie dostarczonych przez Partnerów certyfikatów i zatwierdzonych przez odpowiednich kontrolerów I stopnia raportów cząstkowych Partnerów projektu
6) pośredniczenie w przekazywaniu informacji pomiędzy partnerami projektu, partnerem wiodącym oraz Instytucją Zarządzającą i Wspólnym Sekretariatem Technicznym,
Pozostałe warunki:
Termin realizacji zlecenia: od dnia podpisania Umowy na pełnienie funkcji Asystenta Koordynatora ds. organizacji do dnia 30.09.2015 r. z zastrzeżeniem możliwości zmiany terminu ze względu na nieprzewidziane okoliczności realizacyjne.
Warunki zlecenia: umowa o dzieło lub umowa zlecenia na podstawie istotnych warunków zamówienia podanych w zapytaniu ofertowym.
Pozostałe warunki:
Wykonawca musi wykazać, iż posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia, które dysponują odpowiednim doświadczeniem zawodowym i wiedzą w zakresie realizacji i rozliczania projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków należy załączyć do oferty referencje z wykonania usług potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
Szczegółowa dokumentacja dotycząca ww. projektu jest dostępna w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu ul. Józefa Piłsudskiego 2.
Termin składania ofert do dnia 31.12.2014 r. godz. 11:00 na adres Urzędu Gminy Czarny Dunajec ul. Piłsudskiego 2 34-470 Czarny Dunajec lub adres mail bchramiec@czarny-dunajec.pl (liczy się data wpływu do Urzędu Gminy Czarny Dunajec)
Zapytanie prowadzone jest w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, stąd Wykonawcy nie przysługują roszczenia względem Zamawiającego, w przypadku unieważnienia zapytania bez podania przyczyn.
Umowa w sprawie zamówienia zostanie zawarta pod warunkiem akceptacji jej wszystkich postanowień przez Wykonawcę. Niniejsze zapytanie nie jest również ofertą handlową o której mowa w kodeksie cywilnym czy też w innych przepisach właściwych.
Główne kryterium wyboru oferty to: cena
W załączeniu wzór oferty.