O B W I E S Z C Z E N I E
Wójt Gminy Czarny
Dunajec, działając na podstawie art. 61 § 1 i 4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn.: Dz.
U. z 2013 r., poz. 267,
z późn. zm.), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia
3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska
oraz o ocenach
oddziaływania na środowisko (tekst jedn.: Dz. U. z 2013 r., poz. 1235, z
późn. zm.),
z a w i a d a m i a, że w dniu 03.08.2015 r., zostało wszczęte
postępowanie w sprawie z wniosku Gminy Czarny Dunajec, działającej poprzez
pełnomocnika – Pana Marka Dudka o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
dla przedsięwzięcia pn.: Rozbudowa
kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czarny Dunajec w ulicy Jana Pawła II”.
Inwestycja
polegająca na rozbudowie kanalizacji sanitarnej swoim zasięgiem obejmuje
następujące działki ewid.: 4031/11, 4068, 4301, 4683/1, 4685/1, 4686/1,
4688/1, 4689/1, 4690/1, 4690/2, 4691/1, 4691/2, 4692/1; 4692/2, 4693/2,4694/2,
4695/2, 4696/1,4699/3, 4700/2, 4701/2, 4702/1,4708/2, 4708/4, 4709/2, 4710/2,
4715/2, 4716/2, 4717/2, 4718/2, 4720/3, 4721/3, 4727/2, 4727/3, 4738/1, 4740/2,
4741/2, 4742/2, 4743/2, 4744/2, 4745/2,
4751/1,4752/1, 4755/2, 4756/1, 4756/2, 4757/2, 4759/2, 4768/2, 4769/2,
4770/2, 4771/2, 4773/1, 4774/2, 4780/2, 4781/2, 4783/2, 4784/1, 4785/1, 4786/2,
4789/2, 4792/2, 4795/2, 4797/2, 4798/1, 4800/2, 4804/1, 4805/2, 4807/2, 4811/2,
4814/1, 4813/2, 4815/2, 4818/2, 4823/2, 4824/2, 4825/2, 4829/2, 4830/2, 4836/1,
4839/2, 4842/2, 4850/2, 4851/1, 4853/2, 4854/2, 4856/1, 4857/2, 4858/2, 4867/4,
4867/5, 4866/1,4868/2, 4873/2, 4876/2, 4880/2, 4881/2, 4917/2, 4918/3, 4924/1,
4925/2, 4931/1, 4932/2, 4933/2, 4937/2, 4938/2, 4939/1, 4944/2, 4945/2, 4946/2,
4947/2, 4948/1, 4967/2, 4979/2, 4986/1, 4987/2, 4988/2, 4995/2, 4996/2, 5003/2,
5004/1, 5009/2, 5015/2, 5016/4, 5016/5, 5033/2, 5034/2, 5035/2, 5038/2, 5041/2,
5043/2, 5051/2, 5053/2, 5059/1, 5060/4, 5061/2, 5062/2, 5067/2, 5069/2, 5079/2,
5080/2, 5083/2, 5084/2, 5086/2, 5087/2, 5090/2, 5099/4, 5099/5, 5103/2, 5104/2,
5106/2, 5110/2, 5111/2, 5114/2, 5115/2, 5121/2, 5122/1, 5125/2, 5135/1, 5136/1,
5137/1, 5138/2, 5144/2, 5145/1, 5146/1, 5153/2, 5154/2, 5174/2, 5174/3, 5175/2,
5184/1, 5185, 5191/3, 5191/6, 5191/7, 5191/8, 9127/1, 10356/1, 10357/1,
10390/1, 10391/1, 10392/1, 10403/1, 10404/1, 10419/1, 10420/1, 10427/1,
10428/1, 10430/1, 10445/1 – położone w miejscowości Czarny Dunajec.
Jednocześnie,
zgodnie z art. 10 § 1 Kpa informuję o uprawnieniach stron polegających
na prawie do czynnego udziału w każdym stadium postępowania, w tym
o prawie do przeglądania
akt sprawy, uzyskania wyjaśnień oraz składania wniosków i zastrzeżeń w
Referacie Ochrony
Środowiska, Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa, Urzędu Gminy Czarny Dunajec,
ul. Józefa Piłsudskiego 2, 34-470 Czarny Dunajec, pokój nr 37, w godzinach
pracy urzędu.
Ponadto
informuję, iż pismem z dnia 10.08.2015 r. znak: OŚ.6220.8.2015 Wójt Gminy
Czarny Dunajec zwrócił się do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska
w Krakowie oraz
Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nowym Targu z prośbą o wydanie
opinii
co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla
przedmiotowej
inwestycji oraz zakresu raportu o oddziaływaniu na środowisko w przypadku
uznania potrzeby
przeprowadzenia oceny.
Doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia, wywieszono w dniach: 11.08.2015 r. – 25.08.2015 r.
Z up. WÓJTA