Wójt Gminy Czarny Dunajec
ogłasza przetarg nieograniczony numer 50/2008
p.n.: „Wywóz odpadów komunalnych z terenu Gminy Czarny Dunajec w latach 2009-2011”
na świadczenie usług o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14 tys. €oraz powyżej kwoty kreślonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1. Pożądany termin realizacji zamówienia: od 01.01.2009 do 31.12.2011
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składanie ofert wariantowych
4. Kryterium oceny ofert: cena - 100%
5. Termin związania ofertą: 60 dni
6. Zamawiający wymaga wniesienia wpłaty wadium w wysokości 15 000 ,00 zł
7. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej
8. Zamawiający nie zamierza przeprowadzać wyboru ofert przy użyciu aukcji elektronicznej
9. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy (art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych):
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
10. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania ich oceny, zostały określone w SIWZ
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy, ul. Piłsudskiego 2, 34-470 Cz. Dunajec
do dnia 18.11.2008 (wtorek) do godz. 11 oo
Otwarcie ofert nastąpi w sali narad Urzędu Gminy (II piętro)
dnia 18.11.2008 (wtorek) do godz. 12 oo
Informacje dotyczące przetargu:
tel. 018-26-135-26 - w Urzędzie Gminy pok. 26
Opłata za materiały przetargowe wynosi: 40 zł
Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać w siedzibie zamawiającego – pokój 26 (I piętro) lub bezpłatnie pobrać ze strony.
Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Zawiadomienie_o_wyborze | Dodano: 2011-03-07 10:17:41 | Pobrano: 987 // 0.03 MB |