URZĄD GMINY W CZARNYM DUNAJCU
UL.
JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 2,
34-470 CZARNY DUNAJEC
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
STANOWISKO DO SPRAW GOSPODARKI KOMUNALNEJ
nazwa stanowiska pracy
a)Złożenie wymaganych dokumentów (z wyłączeniem dodatkowych).
b)Wykształcenie wyższe z zakresu: prawo, administracja publiczna, szeroko rozumiana ochrona środowiska, inżynieria środowiska, gospodarka komunalna, rolnictwo, leśnictwo, gospodarka odpadami oraz dziedziny pokrewne
c) Co najmniej 1 rok stażu pracy na:
Ø stanowiskach urzędniczych w jednostkach administracji publicznej (urzędy jednostek samorządu terytorialnego, administracji państwowej).
Do stażu pracy wlicza się odbyte staże organizowane przez urzędy pracy, nie wlicza się natomiast praktyk szkolnych i studenckich.
d) Uzyskanie 40% wszystkich punktów możliwych do uzyskania z testu oraz uzyskanie 40% wszystkich punktów możliwych do uzyskania z rozmowy kwalifikacyjnej.
Do prawidłowego wypełnienia testu oraz udzielenia prawidłowych odpowiedzi w rozmowie kwalifikacyjnej wymagana jest znajomość oraz podstawowe umiejętności stosowania obowiązujących przepisów: Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Czarny Dunajec, ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, Rozporządzenie Ministra Zdrowia w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska, oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawy o ochronie przyrody
2. Wymagania dodatkowe (nie są konieczne do spełnienia, jednak wpływają na wynik naboru):
a)Ukończenie kursów, szkoleń, itp. z zakresu gospodarki komunalnej, ochrony środowiska, rolnictwa, leśnictwa itp.
b)Ukończenie studiów podyplomowych, których tematyka obejmuje zagadnienia wymienione w lit. a.
c)Uzyskanie jak największej ilości punktów możliwych do uzyskania z testu oraz z rozmowy kwalifikacyjnej.
d) Obsługa Komputera – znajomość pakietu MS Office, obsługa Internetu.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)Opracowanie dokumentów planistycznych z zakresu gospodarki odpadami i ochrony środowiska oraz ich realizacja
b)Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem odpadami komunalnymi
c)Organizowanie systemu odbioru odpadów komunalnych, wielkogabarytowych, niebezpiecznych
d)Zarządzanie gminną siecią wodociągową w Czarnym Dunajcu
e)Opracowanie i aktualizacja Regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie
f)Nadzór nad przestrzeganiem przez właścicieli nieruchomości obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, dotyczących w szczególności przechowywania i pozbywania się odpadów, utrzymania czystości posesji, pozbywania się ścieków i innych nieczystości
g)Współdziałanie z przedsiębiorstwem odpowiedzialnym za zarządzanie siecią kanalizacyjną
h)Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na odbiór odpadów komunalnych oraz opróżnianie i wywóz ścieków
i)Nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku terenów publicznych gminy
j)Wydawanie zezwoleń, opinii, uzgodnień z zakresu transportu zbiorowego
k)Wydawanie zezwoleń, opiniowanie, uzgadnianie w sprawach pielgrzymek, procesji, wyścigów, maratonów, rajdów prowadzonych po drogach publicznych
l)Koordynowanie wykonania oświetlenia świąteczno-noworocznego Gminy
m)Wykonywanie czynności związanych z realizacją i rozliczaniem umów na dostawę oleju opałowego oraz wywóz ścieków z obiektów gminnych
n)Nadzorowanie i rozliczanie pracy osób wykonujących prace społeczno-użyteczne
o)Prowadzenie procedur związanych z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, w tym przygotowywanie dokumentów na potrzeby postępowania
p)Prowadzenie kontroli i wizji terenowych z zakresu
ochrony środowiska, utrzymania porządku i czystości i gospodarki wodnej,
pozostających
w kompetencji Wójta Gminy
q)Wydawanie opinii i uzgodnień w ramach postępowań z zakresu prawa górniczego i geologicznego , oraz prawa wodnego i innych przepisów ochrony środowiska
r)Udzielanie informacji o środowisku
s)Prowadzenie korespondencji z innymi podmiotami, instytucjami, organami, opracowywanie sprawozdań, analiz i innych dokumentów dotyczących gospodarki komunalnej i ochrony środowiska
t)Opracowywanie niezbędnych dokumentów związanych z opłatami za korzystanie ze środowiska
u)Prowadzenie spraw związanych z ochroną zabytków w Gminie
v)Właściwe gromadzenie oraz przechowywanie akt prowadzonych spraw, w tym prowadzenie rejestrów i ewidencji wynikających z obowiązujących przepisów prawa
w)Przygotowanie i przekazywanie do archiwum zakładowego akt spraw prowadzonych na zajmowanym stanowisku pracy (dokumentacja archiwalna i nie-archiwalna).
a) praca na pełny etat, w wymiarze 8 godz. na dobę, średnio 40 godz. tygodniowo.
b) okres zatrudnienia: 3 miesiące – z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem, (zakłada się przedłużenie umowy na czas określony lub nieokreślony w przypadku prawidłowej realizacji zadań na stanowisku)
c) praca w godzinach od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku (wg stanu na dzień ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze),
d) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Czarny Dunajec,
e) wynagrodzenie wypłacane 26 dnia każdego miesiąca,
f) obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
g) praca częściowo w terenie,
h) zatrudnienie od 1 czerwca 2018 roku
5. Wymagane dokumenty:
b)życiorys (CV),
c)list motywacyjny,
d) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) kopia lub odpis dokumentu poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów/,
f) dokumenty poświadczające staż pracy /kopia świadectwa pracy, kopia zaświadczenia o odbytym stażu./
g) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z ustawowego uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu osoby niepełnosprawnej (art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych),
h) kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
dodatkowe:
i)inne dokumenty potwierdzające ukończenie studiów podyplomowych kursów, szkoleń itp., określonych w pkt 2 a i b.
Wymagane dokumenty aplikacyjne
należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy, pocztą elektroniczną na
adres gmina@czarny-dunajec.pl - w przypadku posiadanych uprawnień
do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu (jednostki) z dopiskiem Dotyczy
naboru na stanowisko ds. gospodarki
komunalnej w terminie do dnia 30 kwietnia 2018 r. do
godz. 15:30.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu (jednostki) po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www.bip.pl / oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych”