Wójt Gminy Czarny Dunajec
ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze
w Referacie Budownictwa Urzędu Gminy w Czarnym Dunajcu
Liczba lub wymiar etatu: 1
Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie
-
wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu architektury i urbanistyki
-
ogólna znajomość przepisów dotyczących budownictwa oraz architektury
-
staż pracy w tym umowy cywilnoprawne
-
znajomość obsługi komputera
-
niekaralność
Wymagania pożądane:
-
znajomość procedur kodeksu postępowania administracyjnego
-
doświadczenie zawodowe w dziedzinie budownictwa (wykonawstwo i projektowanie)
-
znajomość zagadnień z zakresu planowania przestrzennego
-
dyspozycyjność, kreatywność, odpowiedzialność
-
komunikatywność
-
samodzielność w planowaniu i realizacji zadań
-
wysoka kultura osobista
Zakres obowiązków wymaganych na stanowisku:
-
wykonywanie zadań dotyczących budownictwa i nadzoru urbanistyczno-budowlanego w zakresie należącym do gminy
-
przygotowywanie materiałów dotyczących wypisu z Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy oraz zmian w PZP
-
przygotowywanie zaświadczeń o zgodności położenia działek z PZP oraz opinii o podziale działek
-
współpraca z Inspektorem Powiatowego Nadzoru Budowlanego w wykrywaniu samowoli budowlanych
-
przygotowywanie materiałów do wydawania decyzji administracyjnych w imieniu Wójta Gminy
-
prowadzenie całości spraw związanych z przygotowaniem dokumentacji do wydania pozwolenia na budowę lub zgłoszeń remontów na obiektach gdzie Urząd Gminy pełni funkcję inwestora
-
uczestniczenie w komisjach biorących udział przy rozstrzyganiu sporów na terenie gminy.
Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV)
-
list motywacyjny
-
kserokopie dotychczasowych świadectw pracy lub umów cywilnoprawnych
-
kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów)
-
kserokopie ewentualnych zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
-
ewentualne referencje
-
oryginał kwestionariusza osobowego (druk do pobrania w siedzibie zamawiającego)
-
oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (druk do pobrania w siedzibie zamawiającego)
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji
Termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesyłać pocztą do siedziby Urzędu Gminy Czarny Dunajec - Urząd Gminy Czarny Dunajec, 34-470 Czarny Dunajec, ul. Piłsudskiego 2.
Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór na stanowisko urzędnicze w Referacie Budownictwa”.
Termin składania dokumentów: do 20 luty 2006
Miejsce składania dokumentów: Sekretariat Urzędu Gminy Czarny Dunajec, 34-470 Czarny Dunajec, ul. Piłsudskiego 2 II piętro, pok. 40
Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy oraz stronie internetowej BIP
O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22 marca 1999r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)
Informacji dotyczących konkursu udziela
Kierownik Referatu Budownictwa mgr inż. Antoni Chlebek
w siedzibie Urzędu Gminy tel. (018) 26-135-29 pok. 29