a) wykształcenie min. licencjat o profilu administracyjnym lub ekonomicznym4. Wymagania dodatkowe
b) wiedza w zakresie administracji samorządowej
c) podstawowa znajomość procedur administracyjnych opartych na przepisach Kodeksu postępowania administracyjnego
d) znajomość obsługi komputera
e) redagowanie pism urzędowych
f) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
g) niekaralność za przestępstwa popełnione z winy umyślnej
h) pozostałe wymagania określa art.3 ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych
a) odpowiedzialność, obowiązkowość, komunikatywność, sumienność i umiejętność pracy w zespole5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
b) gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji
a) prowadzenie spraw związanych z pomocą materialną dla uczniów (obsługa programu komputerowego)6. Wymagane dokumenty:
b) kontrolowanie obowiązku nauki
c) prowadzenie dokumentacji związanej z młodocianymi pracownikami
d) prowadzenie Rzeczowego wykazu akt jednostki.
a) życiorys (CV)
b) list motywacyjny
c) kserokopia dowodu osobistego
d) dokumenty poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów)
e) kwestionariusz osobowy
f) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
g) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
4261. | Dodano: 2011-03-07 19:50:35 | Pobrano: 1198 // 0.01 MB |