1.Zamawiający:
Gmina Czarny Dunajec
ul. Józefa Piłsudskiego 2
34 – 470 Czarny Dunajec
NIP: 735-284-32-73
2.Okres zamówienia:
1.Dostawa materiału opałowego w okresie od 15.10.2018r. do 15.05.2019r.
2. W przypadku przekroczenia kwoty zabezpieczonej w budżecie na okres grzewczy 2018–2019r. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą na okres od 15.10.2018r. do 31.12.2018r.
3.Przedmiot zamówienia:
1. Zamawiający zleci wykonanie usługi polegającej na wytworzeniu i dostarczeniu suchego materiału opałowego tj. pelletu (posiadającego aktualne sprawozdanie z badań) do kotłowni w Centrum Promocji i Ochrony Torfowisk zlokalizowanej w m. Chochołów.
2. Zamawiający zastrzega, że dopuszcza materiał opałowy (pellet), który spełnia następujące warunki:
a) wytworzony jest z drewna;
b) wilgotność pelletu wynosi maksymalnie 5%;
c) wartość opałowa wynosi minimum 17000 kJ/kg;
d) frakcja ф6 mm.
3. Dostawy materiału opałowego (pelletu) będą następowały sukcesywnie do kotłowni w terminach i ilościach wskazanych przez Zamawiającego.
4. Zamawiający dopuszcza dostarczenie pelletu zapakowanego w workach o masie od 15 kg do 25 kg lub w inny sposób nie powodujący pogorszenia jakości materiału opałowego. W przypadku dostarczenia pelletu zapakowanego w workach lub w inny sposób Wykonawca musi zapewnić samochód z windą lub równoznaczne rozwiązanie pozwalające na rozładunek materiału opałowego do wsypu.
5. Dostarczony opał ma być suchy. W sytuacji wystąpienia opadów podczas transportu, opał powinien być zabezpieczony przed jego zamoczeniem.
6.Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia dostawy w przypadku stwierdzenia braków ilościowych bądź jakościowych.
7. W przypadku przywozu przez Wykonawcę opału złej jakości, nieodpowiadającemu wymaganym przez Zamawiającego i oferowanym przez Wykonawcę parametrom, Wykonawca ponosi koszty wywozu opału złej jakości i ponownego dostarczeniu opału w ciągu 24 godzin o takich parametrach, jakie zaoferował w swojej ofercie.
8. W sytuacji powtarzania się dostaw opału o złych parametrach, Zamawiający przewiduje możliwość odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.
4.Płatność:
1. Płatność: na podstawie faktury/rachunku przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę w terminie 14 dni.
Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku dużego zapotrzebowania na materiał opałowy Dostawca będzie zobowiązany dostarczyć materiał w ciągu 12 godzin od chwili złożenia zamówienia.
Dostawy będą realizowane w dni powszechne w godzinach od 5:00 do 15:00. Dokładne godziny Zamawiający ustali z Administratorem Centrum Torfowisk telefonicznie.
5.Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert: do 11.10.2018r. do godz. 1530. Oferty można składać na dzienniku podawczym w siedzibie Urzędu Gminy, ul. Józefa Piłsudskiego 2 w godzinach 7:30 – 15:30.
Oferty mogą być składane za pomocą e-mail na adres: gmina@czarny-dunajec.pl w formie skanu lub faksem pod numer 18-26-135-30.
Oferenci zostaną poinformowani o wynikach w dniu 12.10.2018r.
6.Kryterium wyboru Oferenta:
Kryterium wyboru oferty będzie najniższa cena brutto za 1 tonę (1 tona = ok. 4 m3) opału (pelletu). Cena zawiera wytworzenie i dostarczenie opału opisanego w §2 ust. 1 do miejsca lokalizacji kotłowni.
7.Dane kontaktowe:
Sprawę prowadzi:
Zuzanna Gruszka podinspektor ds. ochrony środowiska
e-mail: zgruszka@czarny-dunajec.pl
tel. 18 26135 37