Znak: OR.2110.18.1.2018
Czarny Dunajec 27-12-2018 r.
URZĄD
GMINY W CZARNYM DUNAJCU, UL. JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 2,
34-470 CZARNY DUNAJEC
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
RADCA PRAWNY
nazwa stanowiska pracy
a)Spełnienie warunków ustawowych przewidzianych dla pracownika samorządowego.
b) Co najmniej 1 roczny staż pracy polegający na wykonywaniu pracy na stanowisku urzędniczym w administracji publicznej
c) Uzyskanie
40% wszystkich punktów możliwych do uzyskania z testu
oraz uzyskanie 40% wszystkich punktów możliwych do uzyskania z rozmowy
kwalifikacyjnej. Do prawidłowego wypełnienia testu oraz udzielenia prawidłowych
odpowiedzi w rozmowie kwalifikacyjnej wymagana jest znajomość oraz umiejętności
interpretacji i stosowania obowiązujących przepisów prawa związanych z
zadaniami gminy, w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy kodeks
postępowania administracyjnego, ustawy Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi,
ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji. rozporządzenia w
sprawie zasad techniki prawodawczej, ustawy o finansach publicznych, ustawy
ordynacja podatkowa, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o
udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w
ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawy Prawo
wodne, ustawy o drogach publicznych, ustawy o pomocy społecznej.
2.Wymagania dodatkowe (nie są konieczne do spełnienia, jednak wpływają na wynik naboru):
a)Ukończenie kursów, szkoleń, studiów podyplomowych itp. z zakresu zadań realizowanych przez organy administracji publicznej
b)Uzyskanie jak największej ilości punktów możliwych do
uzyskania z testu
oraz z rozmowy kwalifikacyjnej.
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
b) Sprawdzanie oraz parafowanie projektów uchwał podejmowanych przez Radę Gminy.
c) Występowanie w imieniu Wójta, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, w sprawach dotyczących Gminy Czarny Dunajec i innych jednostek gminnych, toczących się przed organami administracji publicznej, urzędami, sądami administracyjnymi (zastępstwo prawne i procesowe) oraz sporządzanie pism procesowych w tych sprawach.
d) Przygotowanie pism procesowych, pism przygotowawczych i innych dokumentów, w szczególności kierowanych do organów administracji publicznej, w tym do organów odwoławczych, a także sądów administracyjnych i innych podmiotów w ramach postępowań administracyjnych i sądowo-administracyjnych, w zakresie powierzonych spraw.
e) Świadczenie pomocy prawnej dla pracowników Urzędu Gminy w Czarnym Dunajcu oraz kierowników gminnych jednostek, w szczególności w zakresie prawa administracyjnego, finansów publicznych, prawa podatkowego, w tym:
·udzielanie wyjaśnień, konsultacji prawnych pracownikom Urzędu Gminy oraz kierownikom jednostek organizacyjnych Gminy Czarny Dunajec w zakresie interpretacji przepisów prawnych i praktycznego ich stosowania, wskazywania sposobu załatwienia sprawy, zatwierdzanie pod względem prawnym projektów: zarządzeń Wójta, Regulaminów Urzędu, poprzez umieszczanie parafy na tych dokumentach,
·w sprawach o charakterze niestandardowym, skomplikowanych zatwierdzanie – pod względem zgodności z prawem – projektów: decyzji, postanowień, zaświadczeń i innych dokumentów sporządzanych w toku postępowań administracyjnych, w tym także weryfikowanie treści tych dokumentów, wskazywanie niezbędnych modyfikacji i uzupełnień oraz umieszczanie parafy na zaakceptowanych projektach dokumentów,
·przeprowadzanie na polecenie Wójta powierzonych czynności organu administracji publicznej, w tym prowadzenie rozpraw administracyjnych, przesłuchań stron, świadków i in. czynności, w szczególności w sprawach skomplikowanych, niestandardowych,
·sporządzanie opinii i interpretacji prawnych na polecenie Wójta.
f) Udzielanie
porad prawnych mieszkańcom gminy w sprawach związanych
z realizacją zadań Gminy.
g) Sporządzanie poświadczeń odpisów dokumentów za zgodność z okazanym oryginałem w zakresie określonym odrębnymi przepisami.
h) Wykonywanie
powierzonych zadań z zakresu obrony cywilnej, spraw obronnych
i zarządzania kryzysowego.
i)Zastępowanie drugiego radcy prawnego zatrudnionego
w Urzędzie Gminy
w czasie jego nieobecności, w sprawach cywilnych i gospodarczych, w sytuacjach
tego wymagających.
j)Obsługa kancelaryjna prowadzonych spraw.
a) praca na 3/5 etatu, przeciętnie 24 godz. tygodniowo; do czasu pracy zalicza się także czas niezbędny do załatwiania spraw poza lokalem jednostki organizacyjnej, wszczególności wsądach iwinnych organach oraz czas przygotowania się do tych czynności; czas pracy w lokaluUrzędu Gminy nie będzie krótszy niż 2/5 czasu pracy; dni i godziny pracy - do ustalenia (praca Urzędu odbywa się w godzinach od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku - wg stanu na dzień ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze)
b) okres zatrudnienia: 6 miesięcy – z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem, (zakłada się przedłużenie umowy na czas określony lub nieokreślony w przypadku prawidłowej realizacji zadań na stanowisku);
c) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Czarny Dunajec;
d) wynagrodzenie wypłacane 26 dnia każdego miesiąca, (lub w najbliższym dniu roboczym, jeżeli dzień 26 przypada na dzień wolny od pracy);
e) przeważająca pozycją jest praca siedząca, związana z obsługą komputera, urządzeń biurowych, technicznych i narzędzi informatycznych, obsługa komputera powyżej 2 godzin dziennie;
f) praca na stanowisku samodzielnym, z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca również wyjazdów służbowych, częściowo poza siedzibą pracodawcy;
a)miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Czarnym
Dunajcu,
ul. Józefa Piłsudskiego 2, 34-470 Czarny Dunajec; budynek jest dostosowany dla
potrzeb osób niepełnosprawnych.
5.Wymagane dokumenty:
a)życiorys (CV) (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej),
b)list motywacyjny;
c) oświadczenie w sprawie spełnienia wymagań ustawowych, o których mowa w pkt 1 lit. a;
d) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
e) kopia lub odpis dokumentu poświadczającego status radcy prawnego;
f) dokumenty poświadczające staż pracy /kopia świadectwa pracy, inny dokument potwierdzający wykonywanie zawodu radcy prawnego/;
g) kopia
dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata
zamierzającego skorzystać z ustawowego uprawnienia pierwszeństwa
w zatrudnieniu osoby niepełnosprawnej (art.. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach
samorządowych);
h) zgoda na przetwarzanie danych osobowych (stanowiąca załącznik do niniejszego głoszenia);
dodatkowe:
i)ew. inne dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe, ukończenie studiów podyplomowych, kursów, szkoleń itp., określonych w pkt 2 a.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, powinny być podpisane. !!
Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną.
Warunkiem rozpatrzenia aplikacji jest złożenie kompletu dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych !!!
Wymagane dokumenty aplikacyjne
należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy, pocztą elektroniczną na
adres gmina@czarny-dunajec.pl - w przypadku posiadanych uprawnień
do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu (jednostki) z dopiskiem Dotyczy
naboru na stanowisko radca prawny 1 w terminie do dnia 11 stycznia 2019 r. do godz. 15:30. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu
(jednostki) po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Osoby, które
złożą wymagane dokumenty, zostaną poinformowane telefonicznie o terminie testu
i rozmowy kwalifikacyjnej, o których mowa w pkt 1 i 2. Informacja o wynikach
naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej /www.bip.pl/ oraz na tablicy
informacyjnej Urzędu.
Zgoda rekrutacja | Dodano: 2018-12-28 09:14:30 | Pobrano: 365 // 0.43 MB |