URZĄD GMINY W CZARNYM DUNAJCU, UL. JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 2,
34-470 CZARNY DUNAJEC
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Stanowisko ds. kontroli i księgowości budżetowej
nazwa stanowiska pracy
1.Wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku):
a)Spełnienie warunków ustawowych przewidzianych dla pracownika samorządowego.
b)Co najmniej 2 letni staż pracy na stanowiskach związanych z obsługą finansową, kontrolą lub audytem podmiotów gospodarczych, jednostek administracji publicznej lub innych podmiotów. Do stażu pracy wlicza się odbyte staże organizowane przez urzędy pracy, nie wlicza się natomiast praktyk szkolnych i studenckich.
c)Posiadanie wykształcenie wyższego pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
d)Uzyskanie 40% wszystkich punktów możliwych do uzyskania z testu oraz uzyskanie 40% wszystkich punktów możliwych do uzyskania z rozmowy kwalifikacyjnej. Do prawidłowego wypełnienia testu oraz udzielenia prawidłowych odpowiedzi w rozmowie kwalifikacyjnej wymagana jest znajomość oraz umiejętności interpretacji i stosowania obowiązujących przepisów prawa związanych zadaniami wykonywanymi na stanowisku, w szczególności: ustawy o finansach publicznych, o rachunkowości, o samorządzie gminnym, systemie oświaty, prawo oświatowe, o ochronie danych osobowych, ustawy prawo zamówień publicznych.
2.Wymagania dodatkowe (nie są konieczne do spełnienia, jednak wpływają na wynik naboru):
a)Ukończenie studiów podyplomowych, uczestnictwo w kursach, szkoleniach, itp. z zakresu kontroli, audytu, rachunkowości budżetowej.
b)Doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej, w tym w budżetowych jednostkach organizacyjnych.
c)Uzyskanie jak największej ilości punktów możliwych do uzyskania z testu oraz z rozmowy kwalifikacyjnej.
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
a)Przeprowadzanie kontroli w urzędzie gminy i w jednostkach podległych.
b)Sporządzanie protokołów pokontrolnych.
c)Opracowywanie zaleceń pokontrolnych.
d)Na polecenie bezpośredniego przełożonego przeprowadzania kontroli doraźnych.
e)Aktualizacja procedur dotyczących kontroli.
f)Właściwe gromadzenie oraz przechowywanie akt prowadzonych spraw, w tym prowadzenie rejestrów i ewidencji wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
g)Opracowywanie planu kontroli na dany rok.
h)Sporządzanie sprawozdania rocznego z kontroli.
i)Opracowywanie analizy ryzyka dla urzędu gminy.
j)Przygotowywanie i przekazywanie do archiwum zakładowego akt spraw prowadzonych na zajmowanym stanowisku pracy (dokumentacja archiwalna i niearchiwalna).
k)Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych i związane z tym naliczenia, przekazania i likwidacje.
l)Rozliczanie materiałów pędnych
m)Deklaracje na podatek od nieruchomości.
4.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a)okres zatrudnienia: 6 miesięcy – z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem (zakłada się przedłużenie umowy na czas określony lub nieokreślony w przypadku prawidłowej realizacji zadań na stanowisku);
b)praca na pełny etat, w wymiarze 8 godz. na dobę, średnio 40 godz. tygodniowo;
c)praca w godzinach od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku (wg stanu na dzień ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze),
d) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy,
e)wynagrodzenie wypłacane do końca miesiąca,
f)przeważająca pozycją jest praca siedząca, związana z obsługą komputera powyżej 4 godzin dziennie, obsługą urządzeń biurowych, technicznych i narzędzi informatycznych,
g)praca administracyjno-biurowa z przewagą wysiłku umysłowego
h) miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy czarny Dunajec, ul. Józefa Piłsudskiego 2, 34-470 Czarny Dunajec; budynek jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Praca częściowo w terenie.
5.Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b)list motywacyjny,
c)oświadczenie
w sprawie spełnienia wymagań ustawowych, o których mowa w pkt 1
lit. a,
d)oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e)dokumenty poświadczające staż pracy lub wykonywanie działalności gospodarczej, o których mowa w pkt 1 lit. b (kopia świadectwa pracy, inny dokument potwierdzający wykonywanie pracy, działalności gospodarczej),
f)kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych, o których mowa w pkt 1 lit. c,
g)kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z ustawowego uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu osoby niepełnosprawnej (art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych),
h)zgoda na przetwarzanie danych osobowych (stanowiąca załącznik do niniejszego ogłoszenia)
dodatkowe:
i)ew. inne dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe, ukończenie studiów podyplomowych, kursów, szkoleń itp., określonych w pkt 2 a, b.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, oświadczenia powinny być podpisane!
Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną.
Warunkiem rozpatrzenia aplikacji jest złożenie kompletu dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych !!!
6.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wynosi mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w
siedzibie Urzędu Gminy, pocztą elektroniczną na adres gmina@czarny-dunajec.pl -
w przypadku posiadanych uprawnień
do podpisu elektronicznego/ potwierdzonego profilu zaufanego lub pocztą na
adres Urzędu Gminy w Czarnym Dunajcu, ul. Józefa Piłsudskiego 2, 34-470 Czarny
Dunajec, z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko ds. kontroli i księgowości budżetowej, w terminie do dnia 15 lutego
2019 r. do godz. 15:30. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu (jednostki) po
wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru
będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www.bip.pl / oraz na tablicy informacyjnej
Urzędu.
zgoda-rekrutacja,1139d | Dodano: 2019-02-04 15:42:31 | Pobrano: 363 // 0.61 MB |