DYREKTOR GMINNEGO ZESPOŁU OŚWIATOWEGO W CZARNYM DUNAJCU, UL. KOLEJOWA 14a,
34-470 CZARNY DUNAJEC
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY PODINSPEKTOR
W GMINNYM ZESPOLE OŚWIATOWYM
1. Wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku):
1) Złożenie wymaganych dokumentów (z wyłączeniem dodatkowych).
2) Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym;
3) Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
4) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) Nieposzlakowana opinia;
6) Biegła znajomość obsługi komputera w zakresie niezbędnym na zajmowanym stanowisku (pakiet MS Office oraz Windows)
6) Uzyskanie 40% wszystkich punktów możliwych do uzyskania z testu kwalifikuje kandydatów do drugiego etapu naboru rozmowy kwalifikacyjnej. Do prawidłowego wypełnienia testu oraz udzielenia prawidłowych odpowiedzi w rozmowie kwalifikacyjnej wymagana jest znajomość oraz podstawowe umiejętności stosowania obowiązujących przepisów: ustawa o finansach publicznych, ustawa Prawo oświatowe, ustawa Karta Nauczyciela, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o samorządzie gminnym oraz przepisy wykonawcze do w/w ustaw.
2. Wymagania dodatkowe (nie są konieczne do spełnienia, jednak wpływają na wynik naboru):
a) Ukończenie kursów, szkoleń z zakresu prawa oświatowego, kadr lub pokrewnych związanych z zakresem zadań na stanowisku pracy podinspektora w GZO,
b) Ukończenie studiów podyplomowych, których tematyka obejmuje zagadnienia wymienione w lit. a
c) Dążenie do osobistego rozwoju i poszerzania wiedzy,
d) Odpowiedzialność, komunikatywność, samodzielność i uprzejmość;
e) Zdolność analitycznego myślenia;
f) Umiejętność pracy w zespole,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem środków na zadania oświatowe;
2) Przygotowywanie projektów dokumentów związanych z postępowaniem konkursowym na stanowisko dyrektora placówki oświatowej;
3) Prowadzenie baz danych oświatowych i realizacja zadań wynikających z Systemu Informacji Oświatowej;
4) Kontrola spełniania obowiązku nauki oraz prowadzenie postępowania egzekucyjnego mającego na celu realizację obowiązku szkolnego i obowiązku nauki;
5) Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, w tym: sporządzanie umów o pracę, wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia i wynagrodzenia pracowników;
6) Współpraca z dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie realizacji rządowych programów pomocowych, w tym rozliczanie przyznanych dotacji;
7) Prowadzenie i koordynowanie działań w zakresie Systemu Informacji Oświatowej, w tym bazy danych dla organu prowadzącego;
8) Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora lub głównego księgowego;
9) Załatwianie interesantów i innych spraw wynikających z pełnienia obowiązków pracownika GZO;
10) Przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków według zasad wynikających z przepisów prawa i unormowań wewnętrznych;
11) Prowadzenie spraw związanych z bezpłatnym dostępem szkół do podręczników, materiałów edukacyjnych i ćwiczeniowych, w tym przyjmowanie wniosków i rozliczanie dotacji celowej na podręczniki;
12) Obsługa narad, komisji i spotkań oraz ich protokołowanie;
13) Wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta Gminy Czarny Dunajec.
4) Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) praca na pełny etat, w wymiarze 8 godz. na dobę, średnio 40 godz. tygodniowo;
b) miejsce pracy: Praca w budynku Gminnego Zespołu Oświatowego, budynek przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych;
c) okres zatrudnienia: 6 miesięcy – z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem, (zakłada się przedłużenie umowy na czas określony lub nieokreślony w przypadku prawidłowej realizacji zadań na stanowisku);
d) praca w godzinach od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku (wg stanu na dzień ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze);
e) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowychoraz Regulaminem wynagradzania pracowników GZO;
f) wynagrodzenie wypłacane 26 dnia każdego miesiąca;
g) obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
5. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV);
b) list motywacyjny;
c) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
d) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
e) zgoda na przetwarzanie danych osobowych, stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia;
f) dokument poświadczający wykształcenie, dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów;
g) dokumenty poświadczające staż pracy, kopia świadectwa pracy, kopia zaświadczenia o odbytym stażu, jeżeli kandydat był wcześniej zatrudniony;
h) kopia
dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata
zamierzającego skorzystać z ustawowego uprawnienia pierwszeństwa w
zatrudnieniu
osoby niepełnosprawnej (art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych),
dodatkowe:
i) ew. inne dokumenty potwierdzające ukończenie studiów podyplomowych, kursów, szkoleń itp. określonych w pkt 2 a i b
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wynosi mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Gminnego Zespołu Oświatowego w Czarnym Dunajcu, pocztą elektroniczną na adres gzo@czarny-dunajec.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres:
Gminny Zespół Oświatowy w Czarnym Dunajcu
ul. Kolejowa 14a
34-470 Czarny Dunajec
z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Gminnym Zespole Oświatowym w Czarnym Dunajcu
w terminie do dnia 20 lutego 2019 r. do godz. 15:30.
Aplikacje, które wpłyną do Gminnego Zespołu Oświatowego w Czarnym Dunajcu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku dokumentów aplikacyjnych przesłanych pocztą, za datę złożenia oferty przyjmuje się datę doręczenia przesyłki do GZO w Czarnym Dunajcu.
W dokumentach aplikacyjnych proszę podać numer telefonu do kontaktu
Osoby które spełnią wymogi formalne o terminie testów i rozmowy kwalifikacyjnej będą informowani pisemnie lub telefonicznie.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Czarny Dunajec oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Zespołu Oświatowego w Czarnym Dunajcu ul. Kolejowa 14a, 34-470 Czarny Dunajec.
zgoda-rekrutacja,1139d(1) | Dodano: 2019-02-07 09:52:13 | Pobrano: 379 // 0.43 MB |