Zapraszamy do złożenia oferty na odbiór i wywóz azbestu z terenu Gminy Czarny Dunajec.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie urzędu na dzienniku podawczym osobiście lub przesłać faxem na nr tel. 18-26-135-30.
Oferta powinna zawierać koszt brutto wywozu dla 1 tony azbestu.
Zakres robót przewidzianych w zleceniu:
1) dojazd do gospodarstw domowych – szacuje się, że ok.20 gospodarstw może mieć utrudniony dojazd (zbyt wąskie uliczki) – Zleceniobiorca będzie musiał we własnym zakresie podjąć działania zmierzające do odebrania odpadu azbestowego;
2) pakowanie – odpad znajduje się w workach bądź zeskładowany jest swobodnie na działce właściciela;
3) załadunek, transport i zeskładowanie na składowisku odpadów niebezpiecznych - odpady azbestowe pochodzące w większości przypadków z pokryć dachowych – płyty faliste i płytki karo.
Odbiór odpadów nastąpi z miejsc składowania – głównie z posesji. Zdarza się, że w terenie występują wąskie uliczki, oddalone przysiółki.
Termin realizacji zadania III kwartał br. tj. 3 lipiec 2017 r. – 30 wrzesień 2017 r.
Informujemy, że chwili obecnej na odbiór czeka, wg szacunku ok. 350 ton odpadu azbestowego.
Jednak z doświadczenia wnioskujemy, że ilość ta może być większa i może różnić się od deklarowanej przez mieszkańców w zakresie 15-40 %.
Przy ustalaniu tonażu odpadu azbestowego przyjęto wskaźnik:
Oferty można składać do dnia28 czerwca 2017 r. (liczy się data wpływu do tut. urzędu).
Kryterium wyboru oferty – najniższa cena brutto za wywóz 1 tony odpadów azbestowych.
O wyborze Oferenta zostaną Państwo poinformowani za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w związku z tym proszę o podanie adresu e-mail.
Z poważaniem
Tomasz Szczurek
podinspektor
Urząd Gminy Czarny Dunajec
ul. Józefa Piłsudskiego 2
34-470 Czarny Dunajec
tel. 18-26-135-37, fax. 18-26-135-30