Zapytanie ofertowe na dostarczenie pelletu (w workach) do kotłowni w Centrum Promocji i Ochrony Torfowisk zlokalizowanej w m. Chochołów
1. Zamawiający:
Gmina Czarny Dunajec
ul. Józefa Piłsudskiego 2
34 – 470 Czarny Dunajec
NIP: 735-284-32-73
2. Okres zamówienia:
1. Dostawa materiału opałowego w okresie od 01.10.2019r. do 15.05.2020r.
2.W przypadku przekroczenia kwoty zabezpieczonej w budżecie na okres grzewczy 2019/2020r. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą na okres od 01.10.2019r. do 31.12.2019r.
3. Przedmiot zamówienia:
1.Zamawiający
zleci wykonanie usługi polegającej na
wytworzeniu i dostarczeniu suchego materiału opałowego tj. pelletu
(posiadającego aktualne sprawozdanie z badań) do kotłowni w Centrum Promocji i
Ochrony Torfowisk zlokalizowanej w m. Chochołów, pod adresem
34-513 Chochołów 40
2.Zamawiający zastrzega, że dopuszcza materiał opałowy (pellet), który spełnia następujące warunki:
a)wytworzony jest z drewna;
b)wilgotność pelletu wynosi maksymalnie do 10%;
c)wartość opałowa wynosi minimum 17000 kJ/kg;
d)frakcja ф 5-8mm.
3.Dostawy materiału opałowego (pelletu) będą następowały sukcesywnie do kotłowni w terminach i ilościach wskazanych przez Zamawiającego.
4.Zamawiający dopuszcza dostarczenie pelletu zapakowanego w workach o masie od 15 kg do 25 kg lub w inny sposób nie powodujący pogorszenia jakości materiału opałowego. W przypadku dostarczenia pelletu zapakowanego w workach lub w inny sposób Wykonawca musi zapewnić samochód z windą lub równoznaczne rozwiązanie pozwalające na rozładunek materiału opałowego do wsypu.
5.Dostarczony opał ma być suchy. W sytuacji wystąpienia opadów podczas transportu, opał powinien być zabezpieczony przed jego zamoczeniem i zawilgoceniem
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia dostawy w przypadku stwierdzenia braków ilościowych bądź jakościowych.
7.W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę opału złej jakości, nieodpowiadającemu wymaganym przez Zamawiającego i oferowanym przez Wykonawcę parametrom, Wykonawca ponosi koszty wywozu opału złej jakości i ponownego dostarczeniu opału w ciągu 24 godzin o takich parametrach, jakie zaoferował w swojej ofercie.
8.W sytuacji powtarzania się dostaw opału o złych parametrach, Zamawiający przewiduje możliwość odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.
9.Zamawiający informuje, że w sezonie grzewczym 2019/2020 szacuje się zużycie ok. 10 ton pelletu.
10. Maksymalna ilość na jedną dostawę 1 tona.
4. Płatność:
1.Płatność: na podstawie faktury/rachunku przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę w terminie 14 dni.
Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku dużego zapotrzebowania na materiał opałowy Dostawca będzie zobowiązany dostarczyć materiał w ciągu 12 godzin od chwili złożenia zamówienia.
Dostawy będą realizowane w dni powszednie (pon - pt) w godzinach od 6:00 do 13:00. Dokładne godziny Zamawiający ustali z Administratorem Centrum Torfowisk telefonicznie.
Koszt transport rozładunku i każdej dostawy ponosi Wykonawca.
5.Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert: do 20.09.2019r. do godz. 1530. Oferty można składać na dzienniku podawczym w siedzibie Urzędu Gminy, ul. Józefa Piłsudskiego 2 w godzinach poniedziałki8:00 – 18:00 natomiast od wtorku do piątku 7:30 – 15:30.
Oferty mogą być składane za pomocą e-mail na adres: gmina@czarny-dunajec.pl w formie skanu lub faksem pod numer 18-26-135-30.
Oferenci zostaną poinformowani telefonicznie o wynikach w dniu 23-24.09.2019r.
6.Kryterium wyboru Oferenta:
Kryterium wyboru oferty będzie najniższa cena brutto za 1 tonę opału (pelletu). Cena zawiera wytworzenie i dostarczenie opału opisanego w przedmiocie zamienia do miejsca lokalizacji kotłowni.
7.Dane kontaktowe:
Sprawę prowadzi:
Katarzyna Waksmundzka podinspektor ds. ochrony środowiska
e-mail: kwaksmundzka@czarny-dunajec.pl
tel. 18 26135 37