2019-09-23 do 2019-10-07 // Oglądano: 1020 // Wstecz
Miejsce
pracy: Czarny Dunajec
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatele Unii Europejskiej
oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych
oraz przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia
zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pod warunkiem
posiadania znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym
w przepisach o służbie cywilnej wraz z przepisami wykonawczymi.
- Pełna zdolność do czynności
prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za przestępstwa
popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne
przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Stan zdrowia pozwalający na
zatrudnienie na w/w stanowisku.
- Wykształcenie wyższe.
b. Wymagania dodatkowe:
- Wykształcenie wyższe
(preferowane kierunki: wychowanie fizyczne) oraz kurs pedagogiczny.
- Znajomość przepisów z zakresu
ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych oraz
ustawy z dnia 25 czerwca 2010r. o sporcie.
- Biegła znajomość obsługi
komputera i pakietu MS Office.
- Doświadczenie w pracy na
podobnym stanowisku.
- Umiejętność dobrej organizacji
pracy, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi.
- Samodzielność, kreatywność,
komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, dokładność, umiejętność
organizowania pracy, wysoka kultura osobista.
- Znajomość języka obcego w
stopniu komunikatywnym.
- Doświadczenie w organizacji imprez
sportowych.
- Prawo jazdy kategorii B.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie spraw związanych z
realizacją zadań Gminy w zakresie kultury fizycznej, sportu.
- Wytyczanie kierunków działania
i ich realizacja w zakresie funkcjonowania sportu Gminie.
- Upowszechnianie kultury
fizycznej poprzez organizowanie lub współorganizowanie zajęć sportowych dla
dzieci i młodzieży.
- Przygotowywanie, prowadzenie,
koordynowanie imprez i zawodów z udziałem szkół oraz klubów z terenu
Gminy.
- Opracowywanie własnej oferty
usług w dziedzinie sportu i szeroko pojętej rekreacji w tym wprowadzanie
nowych form aktywności ruchowej.
- Przygotowywanie kalkulacji
powierzonych imprez, rozliczeń końcowych i przedłożenie ich do akceptacji
Dyrektorowi CKiP.
- Przygotowywanie propozycji do budżetu
Centrum Sportu i Rekreacji na realizację zadań sportowo-rekreacyjnych.
- Prowadzenie niezbędnej
korespondencji związanej z organizacją imprez.
- Opracowywanie kalendarza imprez
sportowo-rekreacyjnych.
- Opracowywanie regulaminów
zawodów sportowych.
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum
vitae,
- list
motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopia
dyplomu oraz innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje,
- kserokopia
dokumentów poświadczających dotychczasowe zatrudnienie, staż pracy,
- kopia
dowodu osobistego,
-
oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z praw publicznych,
-
oświadczenie o niekaralności,
-
zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na w/w
stanowisku,
- oświadczenie
o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych
- inne
dokumenty – o ukończonych kursach, szkoleniach, praktykach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów
aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-09-27
15:30
c. Miejsce:
Wymagane
dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Centrum Kultury i
Promocji Gminy Czarny Dunajec ul. Piłsudskiego 2A, 34-470 Czarny Dunajec lub
pocztą. na z dopiskiem: ,,Nabór na stanowisko Specjalisty ds. sportu” w terminie
nieprzekraczalnym do dnia 27 września 2019r. (liczy się data wpływu).