URZĄD GMINY W CZARNYM DUNAJCU, UL. JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 2,
34-470 CZARNY DUNAJEC
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Stanowisko ds. gospodarki przestrzennej i budownictwa
nazwa stanowiska pracy
1.Wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku):
a) Spełnienie warunków ustawowych przewidzianych dla pracownika samorządowego.
b) Co najmniej 1-roczny staż pracy na stanowiskach, na których realizowane były zadania z zakresu szeroko rozumianej gospodarki przestrzennej, budownictwa lub prowadzenie przez co najmniej 1 rok działalności gospodarczej w tym zakresie. Do stażu pracy wlicza się odbyte staże organizowane przez urzędy pracy, nie wlicza się natomiast praktyk szkolnych i studenckich.
c)Posiadanie wykształcenia wyższego pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym z zakresu: architektury, budownictwa, inżynierii środowiska, urbanistyki, gospodarki przestrzennej, gospodarki nieruchomościami, geodezji; inny profil wyższego wykształcenia jest dopuszczalny tylko w przypadku braku kandydatów posiadających wykształcenie określone w zdaniu pierwszym.
d) Uzyskanie 40% wszystkich punktów możliwych do uzyskania z testu oraz uzyskanie 40% wszystkich punktów możliwych do uzyskania z rozmowy kwalifikacyjnej. Do prawidłowego wypełnienia testu oraz udzielenia prawidłowych odpowiedzi w rozmowie kwalifikacyjnej wymagana jest znajomość oraz umiejętności stosowania obowiązujących przepisów prawa związanych zadaniami wykonywanymi na stanowisku, w szczególności:
2.Wymagania dodatkowe (nie są konieczne do spełnienia, jednak wpływają na wynik naboru):
a) Ukończenie studiów podyplomowych, uczestnictwo w kursach, cyklach szkoleniowych, itp. z zakresu zadań realizowanych na stanowisku (pkt 3).
b) Posiadanie uprawnień budowlanych.
c) Uzyskanie jak największej ilości punktów możliwych do uzyskania z testu oraz z rozmowy kwalifikacyjnej.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
a)Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w planie zagospodarowania przestrzennego.
b)Wykonywaniewyrysów i wypisów z MPZP Gminy.
c)Opiniowanie projektów podziałów geodezyjnych nieruchomości.
d)Prowadzenie spraw dotyczących lokalizacji budynku przy drodze gminnej, oraz lokalizację ogrodzenia i innych obiektów przy drodze gminnej lub usytuowanie urządzeń infrastruktury w pasie drogi gminnej.
e)Wykonywanie czynności, przygotowanie dokumentów w postępowaniach dotyczących lokalizacji zjazdu z drogi gminnej.
f)Powadzenie rejestrów wydanych decyzji, postanowień, oświadczeń, opinii.
g)Współpracowanie z Inspektorem Powiatowego Nadzoru Budowlanego w sprawach związanych z samowolami budowlanymi.
h)Prowadzenie całości spraw związanych z przygotowaniem dokumentacji do wydania pozwolenia na budowę lub zgłoszeń remontów na obiektach gdzie Gmina pełni funkcję inwestora.
i)Prowadzenie całości spraw związanych z przygotowaniem dokumentacji do wydania pozwolenia na budowę lub zgłoszeń budowlanych dla całej gminy na drogach wojewódzkich i powiatowych dla których Gmina jest inwestorem.
j)Prowadzenie całości spraw związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem tymczasowej oraz stałej organizacji ruchu na drogach wojewódzkich i powiatowych.
k)Współdziałanie z kompetentnym pracownikiem przy opracowaniu wniosków o dofinansowanie na remonty, przebudowy oraz budowy dróg gminnych.
l)Uczestniczenie w komisjach biorących udział przy rozstrzyganiu sporów dotyczących spraw budowlanych na terenie gminy.
m)Właściwe gromadzenie oraz przechowywanie akt prowadzonych spraw, w tym prowadzenie rejestrów i ewidencji wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
n)Przygotowanie i przekazywanie do archiwum zakładowego akt spraw prowadzonych na zajmowanym stanowisku pracy (dokumentacja archiwalna i nie-archiwalna).
o)Zastępowanie w obowiązkach pracownika zatrudnionego na drugim stanowisku do spraw gospodarki przestrzennej i budownictwa , w czasie jego nieobecności, z uwzględnieniem wskazówek i poleceń przełożonego.
p)Przygotowanie treści pism i dokumentów na potrzeby Rady Gminy i jej organów we wszystkich sprawach należących do zakresu działania tych organów, a związanych z powierzonymi czynnościami, w szczególności przygotowanie odpowiedzi na interpelacje i wolne wnioski oraz innych informacji, o które zwrócą się radni, lub komisje Rady Gminy.
q)Przygotowywanie projektów wymaganych aktów prawnych podejmowanych przez Radę Gminy oraz Wójta, związanych z zakresem powierzonych czynności.
r)Przygotowanie i terminowe przekazywanie właściwym organom i podmiotom materiałów i dokumentów z zakresu sprawozdawczości i statystyki, związanych z zakresem powierzonych czynności.
s)Podpisywanie decyzji, postanowień i zaświadczeń w ramach upoważnień udzielonych przez Wójta.
t)Wykonywanie powierzonych zadań z zakresu obrony cywilnej, spraw obronnych i zarządzania kryzysowego.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a)okres zatrudnienia: 6 miesięcy – z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem (zakłada się przedłużenie umowy na czas określony lub nieokreślony w przypadku prawidłowej realizacji zadań na stanowisku);
b)praca na pełny etat, w wymiarze 8 godz. na dobę, średnio 40 godz. tygodniowo;
c)praca w godzinach – w poniedziałek: 8:00 - 18:00, w pozostałe dni od 7:30 do 15:30 (wg stanu na dzień ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze),
d) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy,
e)wynagrodzenie wypłacane do końca miesiąca,
f)przeważająca pozycją jest praca siedząca, związana z obsługą komputera powyżej 4 godzin dziennie, obsługą urządzeń biurowych, technicznych i narzędzi informatycznych,
g)praca administracyjno-biurowa z przewagą wysiłku umysłowego,
h) miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy czarny Dunajec, ul. Józefa Piłsudskiego 2, 34-470 Czarny Dunajec; budynek jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Praca częściowo w terenie.
5. Wymagane dokumenty:
a)życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b)list motywacyjny,
c) oświadczenie w sprawie spełnienia wymagań ustawowych, o których mowa w pkt 1 lit. a,
d) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) dokumenty poświadczające staż pracy, o którym mowa w pkt 1 lit. b (kopia świadectwa pracy, inny dokument potwierdzający wykonywanie pracy),
f)kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych, o których mowa w pkt 1 lit. c,
g) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z ustawowego uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu osoby niepełnosprawnej (art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych),
h) zgoda na przetwarzanie danych osobowych (stanowiąca załącznik do niniejszego ogłoszenia)
dodatkowo:
i)w przypadku, gdy kandydat powołuje się na uprawnienia, ukończenie studiów podyplomowych, kursów, szkoleń itp., o których mowa w pkt 2 a, b – kopie dokumentów potwierdzających te fakty,
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, oświadczenia powinny być podpisane!!
Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną.
Warunkiem rozpatrzenia aplikacji i uczestniczenia w kolejnych etapach naboru jest złożenie kompletu dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych !!!
6.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu
osób niepełnosprawnych,
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wynosi mniej niż 6%.
Wymagane
dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy, pocztą
elektroniczną na adres gmina@czarny-dunajec.pl - w przypadku posiadanych
uprawnień
do podpisu elektronicznego/ potwierdzonego profilu zaufanego lub pocztą na
adres Urzędu Gminy w Czarnym Dunajcu, ul. Józefa Piłsudskiego 2, 34-470 Czarny
Dunajec, z dopiskiem: Dotyczy naboru
na stanowisko ds. gospodarki przestrzennej i budownictwa, w terminie do dnia 10 października 2019
r. do godz. 15:30. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu (jednostki) po wyżej
określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie
umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www.bip.pl /
oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
Podpisano,
Marcin Ratułowski
zgoda-rekrutacja | Dodano: 2019-09-27 15:03:52 | Pobrano: 335 // 0.26 MB |