Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity – 2020 r. poz. 713, 1378) zarządzam:
§ 1
W Regulaminie organizacyjnym Urzędu Gminy Czarny Dunajec wprowadzonym Zarządzeniem Wójta Gminy Nr 181/2019 z dnia 10 września 2019 r., zmienionym Zarządzeniem Wójta Gminy Nr 46/2020 z dnia 20 marca 2020 r. oraz Zarządzeniem Nr 141/2020 z dnia 31 lipca 2020 r., wprowadza się następujące zmiany:
1)treść § 10 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
„Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu, łącznie ze stanowiskiem Wójta Gminy, liczy ogółem 56 i ½etatów”
2)w § 10:
a)w ust.3 pkt 3, dodaje się literę „e” w brzmieniu:
„e) Stanowisko ds. infrastruktury drogowej – 1 etat”,
b)w ust.3 pkt 5 lit a otrzymuje brzmienie:
„d) Stanowiska ds. komunalnych – 3 etaty”,
c)w ust.3 pkt 6, dodaje się literę „d” w brzmieniu:
„d) Stanowisko ds. turystyki i promocji – 1 etat”,
3) w §15 ust. 1 dodaje się pkt 20 i 21 w brzmieniu:
„20) podejmowanie działań w celu zapewnienia dostępności Urzędu dla osób ze szczególnymi potrzebami,
21) zabezpieczenie budynków i pomieszczeń Urzędu Gminy przed dostępem osób nieuprawnionych, w szczególności oraz poprzez zapewnienie monitoringu, systemu alarmowego.”
4)w § 17 dodaje się pkt 44 w brzmieniu:
„44) potwierdzanie zawarcia umowy dzierżawy ustawy zgodnie z przepisami ustawy o ubezpieczeniach społecznych rolników.”
5) treść ust. 3 w § 18 otrzymuje brzmienie:
„3. Z zakresu administrowania siecią dróg, chodników, placów i mostów i ich utrzymania:
1) monitoring stanu dróg (w tym rowerowych i pieszo-rowerowych), chodników, placów, mostów pod kątem potrzeb inwestycyjno-remontowych,
2) monitorowanie stanu dróg pod kątem drożności i bezpieczeństwa pasa drogowego (stan rowów, poboczy, nawierzchni, wycinka gałęzi, krzewów i drzew w pasie drogowym) oraz zapewnienia sprawnego działania urządzeń stanowiących elementy pasa drogowego (rowy przepusty, oznakowanie itp.),
3) zlecanie bieżących napraw i prac utrzymaniowych, konserwacyjnych w zakresie, o którym mowa w pkt 2, w tym również powierzanie części prac Referatowi Komunalnemu,
4) zapewnienie
zimowego utrzymania dróg gminnych w terenach zabudowanych,
w tym przygotowanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zamówienia
publicznego, nadzór nad realizacją umów z wykonawcami, prowadzenie rozliczeń,
5) prowadzenie prac projektowych, dokumentacyjnych związanych z remontami i inwestycjami na drogach (w tym rowerowych i pieszo-rowerowych), chodnikach, placach oraz mostach gminnych,
6) przygotowywanie umów oraz nadzór nad wykonaniem remontów i inwestycji drogowych i innych inwestycji wymienionych w pkt 3, wymagających zgłoszenia lub pozwolenia na budowę,
7) współdziałanie z Powiatowym Zarządem Dróg oraz Zarządem Dróg Wojewódzkich w zakresie utrzymania dróg, chodników oraz pozostałej infrastruktury drogowej pozostającej w zarządzie tych podmiotów,
8) współdziałanie z Powiatowym Zarządem Dróg oraz Zarządem Dróg Wojewódzkich w zakresie zadań inwestycyjnych realizowanych na drogach pozostających w zarządzie tych podmiotów,
9) współdziałanie
z PZD oraz ZDW w zakresie budowy chodników przy drogach powiatowych i
wojewódzkich jak również innych sieci i urządzeń związanych
z drogami,
10) prowadzenie ewidencji dróg gminnych,
11) wydawanie decyzji - zezwoleń na zajęcie pasa drogowego,
12) wydawanie zezwoleń, opinii, uzgodnień w sprawach pielgrzymek, procesji, wyścigów, maratonów, rajdów prowadzonych po drogach publicznych,
13) uzgadnianie czasowej oraz stałej organizacji ruchu oraz zapewnienie właściwego oznakowania dróg gminnych,
14) dokonywanie odbiorów inwestycji, w przypadku których nie jest wymagany udział inspektora nadzoru inwestorskiego,
15) współdziałanie z Referatem Komunalnym w zakresie prawidłowego utrzymania gminnej infrastruktury drogowej,
16) współdziałanie z Biurem Rozwoju przy przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie inwestycji drogowych ze źródeł zewnętrznych,
17) przygotowywaniu
wniosków o dofinansowanie inwestycji drogowych ze środków FOGR oraz środków na
usuwaniu skutków klęsk żywiołowych, a także realizacja
i rozlicznie zadań, na które pozyskano dofinasowanie,
18) Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat za umieszczenie urządzenia w pasie drogowym drogi publicznej oraz za zajęcie pasa drogowego.”
6) w § 19 ust. 3 dodaje się pkt 14 w brzmieniu:
7)w § 21 ust 3 dodaje się pkt 6 w brzmieniu:
„6) utrzymanie w odpowiednim stanie technicznym budynków Urzędu, wykonywanie prac konserwacyjnych, przygotowanie i realizacja umów zapewniających bieżące funkcjonowanie Urzędu.”
8)Treść ust 4 w § 21 otrzymuje brzmienie:
„4. Z zakresu udostępniania oraz utrzymania w odpowiednim stanie technicznym publicznej infrastruktury:
1) zapewnienie funkcjonowaniem gminnych toalet publicznych (w tym przenośnych kabin sanitarnych) – w Rynku w Czarnym Dunajcu, na placu zabaw w Czarnym Dunajcu, w centrum Chochołowa i w innych wyznaczonych miejscach, w szczególności: przygotowanie niezbędnych umów, nadzór nad ich realizacją, zapewnienie niezbędnych środków i materiałów,
2) bieżące udostępnianie i utrzymanie powierzonych placów zabaw, stref rekreacyjnych, w tym zapewnienie odpowiedniego stanu technicznego znajdujących się tam obiektów, urządzeń,
3) utrzymanie w odpowiednim stanie technicznym i estetycznym infrastruktury związanej z rekreacją i turystyką jak: ścieżki rowerowe, szlaki piesze, pieszo-rowerowe, ścieżka edukacyjna „Baligówka”, wiaty, punkty widokowe, miejsca postojowe i in.; zadanie obejmuje naprawy, remonty, obcinanie gałęzi, zapewnienie i utrzymanie oznakowania,
4) realizowanie – we współdziałaniu z Referatem Budownictwa – powierzonych prac niezbędnych do zachowania drożności i bezpieczeństwa pasa drogowego (wykaszanie rowów, wycinka gałęzi, krzewów w pasie drogowym) oraz zapewnienia sprawnego działania urządzeń stanowiących elementy pasa drogowego (utrzymywanie drożności przepustów),
5) odśnieżaniewyznaczonych placów i chodnikóworaz innych wyznaczonych terenów gminnych, w szczególności w otoczeniu Urzędu Gminy.
9)w § 22 dodaje się pkt 13, 14 i 15 w brzmieniu:
„13) podejmowanie działań skierowanych na rozwój turystyczny Gminy, w tym koordynowanie, inicjowanie, przygotowanie i realizacja planów, projektów oraz innych przedsięwzięć w tym zakresie,
14) promocja walorów Gminy, w tym promocja o charakterze turystycznym,
15) podejmowanie działań związanych z tworzeniem oraz rozwojem uzdrowiska na terenie Gminy Czarny Dunajec.
§ 2
1.Wprowadza się tekst jednolity Regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy Czarny Dunajec, uwzględniający zmiany wprowadzone w § 1, którego treść stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
2.Wprowadza się ujednoliconą strukturę organizacyjną Urzędu Gminy, stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszego Zarządzenia
§ 3
1.Wykonanie zarządzenia, w tym czynności związane z zatrudnieniem, dostosowanie do zmian umów o pracę, zakresów czynności i podjęcie innych niezbędnych czynności organizacyjnych powierza się Sekretarzowi Gminy oraz kierownikom odpowiednich komórek organizacyjnych.
2.Zmiany kadrowe i związane z tym zmiany zakresów zadań dla poszczególnych komórek organizacyjnych, wynikające z zapisów § 1 pkt 1, pkt 2 lit c, pkt 9, należy wprowadzić do dnia 31 stycznia 2021 r.
§ 4
1.Zarządzenie przekazuje się kierownikom komórek organizacyjnych celem zastosowania i przekazania do wiadomości pracowników Urzędu.
2.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 16 września 2020 r.
![]() | Załącznik Nr 1 - Regulamin | Dodano: 2020-09-16 14:20:28 | Pobrano: 312 // 0.42 MB |