Działając na podstawie art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.)
Z A W I A D A M I A M,
że w toku postępowania prowadzonego na wniosek Wójta Gminy Czarny Dunajec, reprezentowanego przez Pana Rafała Niedośpiał- Projekty Inżynierskie „Szosa” w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Budowa chodnika, zatok autobusowych wraz z odwodnieniem na odcinku 060 drogi wojewódzkiej nr 958 od km 6+540 do km 7+898 w miejscowości Chochołów i Koniówka”, zgromadzona została całość materiałów i dokumentów niezbędnych do wydania żądanej decyzji.
W związku z powyższym informuję, że przed wydaniem przedmiotowej decyzji strony postępowania mogą zapoznać się z całością zgromadzonych akt w prowadzonej sprawie, wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Z materiałem dowodowym można zapoznać się
w siedzibie Urzędu Gminy
w Czarnym Dunajcu, ul. Piłsudskiego 2, w pokoju nr 37., w godzinach pracy
urzędu
(7.30 – 15.30), w terminie
7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia. Po tym terminie
zostanie wydane stosowne rozstrzygnięcie.
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego niniejsze zawiadomienie uważane będzie za doręczone po upływie 14-dniowego ustawowego terminu, liczonego od dnia publicznego ogłoszenia.
Obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Czarnym Dunajcu, wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Czarnym Dunajcu, w miejscu planowanego przedsięwzięcia.
Z. up. Wójta
Sekretarz Gminy
mgr Michał Jarończyk