TRYB I SPOSÓB ZGŁASZANIA PRZYPADKÓW NIEWŁAŚCIWEGO ŚWIADCZENIA USŁUG PRZEZ PRZEDSIĘBIORCĘ ODBIERAJĄCEGO ODPADY KOMUNALNE
Zgodnie z Uchwałą Nr XXVII/268/2017 Rady Gminy Czarny Dunajec z dnia 4
października 2017 roku w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia
usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i
zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela
nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, każdy mieszkaniec
Gminy może zgłosić do tut. urzędu skargę na niewłaściwe świadczenie usług przez
przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne, uwzględniając poniższe
wymagania:
1. Niewłaściwe świadczenie usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady
komunalne od właścicieli nieruchomości należy zgłaszać do Urzędu Gminy w Czarnym
Dunajcu:
a) w formie pisemnej lub,
b) w formie elektronicznej (e-mail) lub,
c) telefonicznie – pod nr telefonu 18 25 135 37 – Referat ochrony
środowiska.
2. Zgłoszenie należy wnieść niezwłocznie po dniu zaistnienia zdarzenia
polegającego na niewłaściwym świadczeniu usług przez przedsiębiorcę
odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, nie później jednak
niż w terminie 7 dni od zaistnienia tego zdarzenia.
3. Zgłoszenie o którym mowa w pkt 1 powinno zawierać imię i nazwisko
zgłaszającego, adres nieruchomości, której dotyczy zgłoszenie, opis
nieprawidłowości i datę jej wystąpienia.
4. Zgłaszający może przedstawić dowody potwierdzające wystąpienie
nieprawidłowości.