Tauron - zmiany
2014-03-05 do 2014-03-19 // Oglądano: 2179 // WsteczCo się zmienia?
Dzięki zmianom, które wprowadzamy już wkrótce będziesz mieć możliwość:
- dostępu do Elektronicznego Biura Obsługi eBOK, za pomocą którego możesz załatwić swoje sprawy bez wychodzenia z domu,
- wyboru spośród nowych atrakcyjnych ofert
Do najważniejszych z nich należą:
- Zmiana numeru konta do wpłat należności za energię elektryczną,
-
Zmiana liczby blankietów dla Klientów z rozliczeniem 6- miesięcznym,
-
Zmiana numeru Klienta (Płatnika),
- Zmiana wyglądu faktury,
Zmiana numeru konta do wpłat należności za energię elektryczną
Numer konta znajdziesz na nowej
fakturze w sekcji „Dane do przelewu”. Dokonując płatności za energię
elektryczną należy wysyłać przelewy na podany tam numer konta. W ten
sposób zyskujesz pewność, że Twoja wpłata została właściwie
zaksięgowana.
Chcąc uniknąć problemów z płatnościami należy:
- zaktualizować obecny numer konta, jeśli zdefiniowałeś/zapisałeś poprzedni
do wykonywania przelewów przez Internet,
- zmienić numer konta w swoim banku w przypadku, gdy korzystasz ze zlecenia stałego,
- jeśli Twoje rachunki reguluje ktoś inny, np. krewny, należy go niezwłocznie poinformować
o wprowadzanej zmianie.
- jeżeli płacisz swoje rachunki na poczcie, powinieneś stosować otrzymane z fakturą blankiety wpłat.
Do czasu otrzymania nowej faktury prosimy regulować płatności zgodnie z posiadanymi blankietami wpłat.
Zmiana liczby blankietów dla Klientów z rozliczeniami 6 - miesięcznymi
Klienci z rozliczenia 6-miesięcznymi otrzymywali do tej pory 6 blankietów wpłat. Po zmianach będą dostawać 5 blankietów, również na pół roku.
Do pierwszego blankietu
zostanie doliczana nadpłata lub niedopłata z
poprzedniego okresu rozliczeniowego. Zaznaczamy, że całościowa kwota do
zapłaty przez pół roku będzie taka sama, ale podzielona na 5 części.
Zmiana numeru Klienta (Płatnika)
Nowy numer Klienta (Płatnika),
którym możesz się posługiwać kontaktując się z TAURONEM, znajdziesz na
zmodyfikowanej fakturze nad Twoimi danymi teleadresowymi.
Zmiany, które wprowadzamy mają na celu jeszcze lepsze dostosowanie naszej obsługi
do Twoich potrzeb. W 2014 roku będziesz mógł:
- korzystać z Elektronicznego Biura Obsługi Klientów e-BOK bez konieczności wychodzenia z domu,
- wybierać spośród szeregu nowych ofert i propozycji, które są jeszcze bardziej dopasowane do Twoich oczekiwań.
Zmiana wyglądu faktury
Opis nowej faktury znajduje się na na ulotkach dostępnych w Punktach Obsługi Klienta oraz w zakładce faktura