URZĄD GMINY W CZARNYM DUNAJCU, UL. JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 2, 34-470 CZARNY DUNAJEC
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY:
Stanowisko ds. organizacyjnych
a) Złożenie wymaganych dokumentów (z wyłączeniem dodatkowych).
b) Wykształcenie średnie lub wyższe.
c) Co
najmniej roczny staż pracy na stanowiskach urzędniczych
w jednostkach administracji publicznej (urzędy jednostek samorządu
terytorialnego, administracji państwowej). Do stażu pracy wlicza się odbyte
staże organizowane przez urzędy pracy, nie wlicza się natomiast praktyk
szkolnych i studenckich.
d) Uzyskanie
40% wszystkich punktów możliwych do uzyskania z testu
oraz uzyskanie 40% wszystkich punktów możliwych do uzyskania z rozmowy
kwalifikacyjnej. Do prawidłowego wypełnienia testu oraz udzielenia prawidłowych
odpowiedzi w rozmowie kwalifikacyjnej wymagana jest znajomość oraz umiejętność
stosowania obowiązujących przepisów: ustawy
o samorządzie terytorialnym, kodeksu postępowania administracyjnego.
2. Wymagania dodatkowe:
a) Uczestnictwo w kursach, szkoleniach, itp. z zakresu administracji publicznej, obsługi kancelaryjnej, informatyki, zarządzania kryzysowego, ochrony informacji niejawnych.
b) Uzyskanie jak największej ilości punktów możliwych do uzyskania z testu oraz z rozmowy kwalifikacyjnej. Spełnienie tego wymagania jest stopniowalne według następujących progów: pow. 50 %, pow. 60 %, pow. 70 %, pow. 80 %, pow. 90 %.
c) Obsługa Komputera – dobra znajomość pakietu MS Office, obsługa Internetu.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Opracowywanie materiałów, zestawień, sprawozdań, raportów i in. dotyczących zadań Gminy nie realizowanych przez inne komórki organizacyjne Urzędu.
b) Przygotowywanie oraz obsługa kancelaryjna spotkań i narad organizowanych przez Wójta Gminy lub Sekretarza Gminy.
c) Opracowanie projektów pism i innych dokumentów w sprawach z zakresu zadań realizowanych przez Referat Spraw Organizacyjnych i Ewidencji Ludności, powierzonych przez Sekretarza Gminy.
d) Wykonywanie powierzonych czynności w związku z organizacją i przeprowadzaniem wyborów, referendów i spisów na terenie Gminy, w tym opracowanie dokumentów, zamawianie materiałów na wyposażenie lokali.
e) Pomoc w przygotowaniu i rozesłaniu korespondencji Urzędu o masowym charakterze.
f) Wykonywanie czynności w zastępstwie osób zatrudnionych na stanowiskach :
ds. kadrowych i obsługi sekretariatu oraz ds. obsługi dziennika podawczego
i archiwum w czasie ich nieobecności.
g) Współdziałanie w sprawach z zakresu zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej oraz spraw obronnych z pracownikiem zatrudnionym na stanowisku odpowiedzialnym za realizację tych zadań oraz wykonywanie podstawowych czynności w zastępstwie tej osoby w czasie jej nieobecności.
h)
Współdziałanie z osobą zatrudnioną na stanowisku
informatyka
oraz wykonywanie podstawowych czynności w zastępstwie tej osoby w czasie jej
nieobecności.
i) Pełnienie funkcji inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz wykonywanie powierzonych zadań w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego.
j) Prowadzenie kancelarii niejawnej.
a) praca na ½ etatu, średnio 20 godz. tygodniowo.
b) okres zatrudnienia 6 miesięcy – z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem oraz z możliwością przedłużenia w przypadku ukończenia służby przygotowawczej z wynikiem pozytywnym,
c) praca urzędu w godzinach od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku (wg stanu na dzień ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze),
d) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. Nr 50, poz. 398 z późn. zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Czarny Dunajec,
e) wynagrodzenie wypłacane 26 dnia każdego miesiąca,
f) praca częściowo w terenie.
5. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) kserokopia dowodu osobistego,
e) dokument poświadczający wykształcenie /świadectwo, dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów/,
f) dokumenty poświadczające staż pracy /kopia świadectwa pracy, zaświadczenie od pracodawcy, in./
g) kopia
dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata
zamierzającego skorzystać z ustawowego uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu
osoby niepełnosprawnej (art.. 13a ust. 2 ustawy
o pracownikach samorządowych),
dodatkowe:
h) ew. inne dokumenty potwierdzające ukończenie studiów podyplomowych kursów, szkoleń itp., określonych w pkt 2 a.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy, pocztą elektroniczną na adres gmina@czarny-dunajec.pl - w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego albo pocztą na adres Urzędu (jednostki) z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko ds. organizacyjnych w terminie do dnia 18 sierpnia 2014 r. do godz. 15:30.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu (jednostki) po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www.bip.pl / oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery
zawodowej), powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997
roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r Nr 101, poz. 926), oraz
ustawą z dnia 21.11.2008 r o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r Nr
223, poz. 1458
z późniejszymi zmianami)”.