Gmina Czarny Dunajec z siedzibą Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu ul. Piłsudskiego 2, 34-470 Czarny Dunajec zwraca się z zapytaniem ofertowym w sprawie wykonania:
Mapy do celów turystycznych w ilości 2000 egzemplarzy oraz 2 szt. tablic informacyjnych wraz z systemem montażowym w ramach realizowanego przez Gminę Czarny Dunajec Projektu pn. „Wytyczenie i oznakowanie nowych tras turystycznych wraz z wydaniem mapy w Gminie Czarny Dunajec” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach OŚ IV LEADER PROGRAMU ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2007-2013
Zakres zamówienia obejmuje:
1. wykonanie projektu graficznego 2 szt tablic informacyjnych 150 cm x 100 cm o przebiegu tras turystycznych realizowanych w ramach ww. projektu
2. wykonanie zaprojektowanych 2 szt. tablic informacyjnych 150 cm x 100 cm – po ich akceptacji przez zamawiającego. Tablice muszą być odporne na działanie warunków atmosferycznych oraz promieniowanie UV. Płyta PCV z nadrukiem kolorowym jednostronnym o grubości min 5 mm (zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów o nie gorszych właściwościach)
3. dostawę oraz montaż ww. tablic w miejscu wskazanym przez zamawiającego
4. Zaprojektowanie, opracowanie i wydrukowanie 2000 szt. dwustronnych, kolorowych, map do celów turystycznych z przedstawieniem przebiegu nowych tras turystycznych wytyczonych w ramach ww. projektu
5. Przekazanie zamawiającemu powstałej mapy również w formie elektronicznej z możliwością dalszej edycji na stronie www
6. Format mapy powinien być czytelny tj. min A3 lub większy w skali;1:25000 lub 1:35000 lub 1:40000
7. Mapa obejmowała by obszar gminy Czarny Dunajec z przebiegiem trasy od miejscowości Chochołów do Wróblówki oraz zaznaczonymi innymi atrakcjami gminy np. trasy rowerowej.
8. Termin realizacji zamówienia max. do dnia 25.03.2015 (data przekazania gotowych map) z zastrzeżeniem, że opisy do map ze wskazaniem przebiegu trasy nastąpi do dnia 09.03.2015 r.
Opis sposobu obliczania ceny:
1. Cena oferty winna obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca przy realizacji zamówienia tj. zaprojektowania, wykonania, transportu i inne.
2. Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich brutto.
3. Wykonawca przekaże nieodpłatnie wszelkie prawa autorskie związane z realizacją przedmiotowego zlecenia.
Termin i miejsce realizacji zamówienia:
1. Termin wykonania zamówienia:
a) do dnia 25.03.2015 r.
b) Potwierdzeniem wykonania przedmiotu zamówienia będzie protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez zamawiającego i wykonawcę.
c) Płatność: na podstawie faktury
Termin i miejsce składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 27.02.2015 r. godz. 12.00 na adres Urzędu Gminy Czarny Dunajec ul. Piłsudskiego 2 34-470 Czarny Dunajec lub adres mail jpiotrowski@czarny-dunajec.pl (liczy się data wpływu do Urzędu Gminy Czarny Dunajec)
Kryterium oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena
Zapytanie prowadzone jest w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, stąd Wykonawcy nie przysługują roszczenia względem Zamawiającego, w przypadku unieważnienia zapytania bez podania przyczyn.
Umowa w sprawie zamówienia zostanie zawarta pod warunkiem akceptacji jej wszystkich postanowień przez Wykonawcę. Niniejsze zapytanie nie jest również ofertą handlową o której mowa w kodeksie cywilnym czy też w innych przepisach właściwych.
Załączniki:
1) Formularz ofertowy
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ
W RAMACH oś IV LEADER
PROGRAMU ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2007-2013
INSTYTUCJA ZARZĄDZAJĄCA PROGRAMEM ROZWOJU OBSZARÓW
WIEJSKICH NA LATA
2007-2013 - MINISTER ROLNICTWA I ROZWOJU WSI
zał. nr 1_formularz ofertowy | Dodano: 2015-02-25 13:33:49 | Pobrano: 463 // 0.13 MB |