Strona archiwalna. Aktualna strona Gminy Czarny Dunajec kliknij tutaj
ebom| Elektroniczne biuro obsługi mieszkańca Urząd Gminy Czarny Dunajec portal mapowy portal mapowy
szlak wokół tatr
muzeum pk sk
resetpowiększdrukuj

Doliną Strążyską do Wodospadu Siklawica

2019-09-25 do 2019-10-11 // Oglądano: 831 // Wstecz
Doliną Strążyską do Wodospadu SiklawicaKlasa 0 ze Szkoły Podstawowej z Czarnego Dunajca wraz z zaprzyjaźnionymi oddziałami: "Biedronki" i "Jagódki" z Przedszkola Samorządowego wspólnie zorganizowały wspólną, integracyjną wycieczkę do Zakopanego.

Wycieczka miała miejsce 23 września Wyruszyliśmy na pierwszą naszą wyprawę, świętując pierwszy dzień jesieni. Wspaniała wędrówka wraz z przewodnikiem rozpoczęła się w Dolinie Strążyskiej. Zatrzymując się w najciekawszych miejscach doliny, podziwialiśmy jej piękno i poznawaliśmy ciekawą historię. Na Polanie Strążyskiej- wyczekiwany odpoczynek, równocześnie mogliśmy podziwiać północną ścianę Giewontu. Przed nami najtrudniejszy odcinek.

Po wielu trudach - z wyrazami podziwu przewodnika, który zachwycał się nad kondycją najmłodszych, dotarliśmy do wyczekiwanego wodospadu Siklawica. Wyglądał bardzo pięknie i efektownie. Wycieńczeni, ale szczęśliwi, pełni wrażeń po wyprawie, udaliśmy się w drogę powrotną do domu.

Dzień później w Dolinie Strążyskiej gościły także maluchy z grupy "Stokrotki" i "Motylki". Przewodnik przyznał, że pierwszy raz prowadził grupę 4-latków. Pomysłodawczynią i głównym organizatorem wypadu w Tatry dla przedszkolaków i zerówiaków była nauczycielka pani Anna Madetko.