1. Wymagania niezbędne:
· obywatelstwo polskie /o stanowisko mogą się ubiegać obywatele UE oraz obywatele innych państw, którym przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP/,
· wykształcenie wyższe z zakresu: prawa/ administracji/ inżynierii/ ekonomii i kierunki pokrewne (kandydaci z innym wykształceniem mogą zostać dopuszczeni wyłącznie w przypadku braku kandydatów z wykształceniem wymaganym)
· minimum półroczny staż pracy /staż, umowa o pracę, umowa zlecenia/ w administracji publicznej: rządowej lub samorządowej,
· znajomość przepisów i zasad postępowania administracyjnego,
· znajomość aktualnych przepisów ustaw: Prawo zamówień publicznych wraz z przepisami wykonawczymi, Kodeks postępowania administracyjnego,
· znajomość obsługi komputera.
2. Wymagania dodatkowe
· znajomość specyfiki Gminy Czarny Dunajec,
· prawo jazdy kategorii B,
· kursy, szkolenia, studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
· wykonywanie powierzonych czynności i sporządzanie dokumentów/ materiałów niezbędnych dla prawidłowego przygotowania, przeprowadzenia oraz rozstrzygnięcia postępowań o udzielenie zamówień z zakresu zadań realizowanych przez Urząd Gminy oraz inne jednostki Gminne,
· nadzór nad realizacją wybranych umów oraz ich rozliczenie
· przechowywanie dokumentacji z postępowań o udzielenie zamówień zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz prowadzenie rejestru postępowań o udzielenie zamówień,
· prowadzenie centralnego rejestru umów na roboty budowlane, dostawy i usługi zlecone przez Gminę,
· prowadzenie korespondencji z innymi podmiotami/instytucjami/organami, opracowanie sprawozdań, analiz i innych dokumentów dotyczących zamówień publicznych,
4. Osoba zatrudniona na stanowisku ponosi odpowiedzialność za:
· sprawność i zgodność z prawem podejmowanych działań,
· terminowość i sumienność wykonywanych czynności,
· poprawność merytoryczną i rzetelność opracowywanych dokumentów, w tym aktów administracyjnych,
· przestrzeganie postanowień regulaminu pracy oraz przepisów bhp i ppoż.
· przestrzeganie tajemnicy służbowej,
· bieżące zapoznawanie się z nowelizacjami i zmianami aktów prawnych z zakresu swojego działania oraz ich publikacjami,
· ochronę danych osobowych występujących przy prowadzonych postępowaniach,
· udzielanie i zamieszczanie w BIP informacji publicznych z zakresu swojego działania zgodnie z przepisami prawa
Ponadto osoba zatrudniona na przedmiotowym stanowisku ponosi odpowiedzialność służbową i dyscyplinarną za działania lub ich zaniechanie z zakresu swoich obowiązków, odpowiedzialność materialną za powierzony sprzęt i wyposażenie stanowiska pracy lub środki pieniężne i druki ścisłego zarachowania oraz odpowiedzialność majątkową za rażące naruszenia prawa na zasadach i w trybie określonym w ustawie z dnia 20 stycznia 2011 o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy publicznych za rażące
5. Wymagane dokumenty (wymagania formalne):
· życiorys (CV)
· list motywacyjny
· kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
· kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie/ staż
· oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz umyślne przestępstwa skarbowe
· kopia dowodu osobistego
· inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Czarny Dunajec ul. Piłsudskiego 2, pokój nr 40 (sekretariat II piętro) lub listownie z dopiskiem: „Oferta zatrudnienia – stanowisko urzędnicze” w terminie do dnia 2 listopada 2011 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowych informacji można uzyskać pod numerem 018 26 135 12
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i życiorys powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008, Nr 223, poz. 1458). Klauzulę należy podpisać !
Jednocześnie informuję, iż zgodnie z art. 13 ust. 4 i 15 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych, lista kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu oraz informacja o wynikach naboru (z podaniem imion, nazwisk oraz miejsc zamieszkania) będą umieszczane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.czarny-dunajec.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy, przy ulicy Józefa Piłsudskiego 2 w Czarnym Dunajcu.
Wójt Gminy
Józef Babicz